dimarts, 12 de maig del 2020

ACTIVITATS 3er PRIMÀRIA (X)

Hola nens i nenes!!!!
Esperem que estigueu tot bé i que continueu treballant així de bé!!!
Per avui us proposem una activitat de valors, heu d'entrar a l'enllaç que trobareu a sota i visualitzar uns vídeos i després contestar unes preguntes. Esperem que us agradin!!!!

Aquesta tasca és per a tot l'alumnat de tercer. És un concurs de dibuix sobre educació viària. A sota trobareu les bases reguladores del concurs. 

És important que ens l'envieu al correu de les senyoretes i disposeu d'una setmana per enviar-ho. Us animem a que participeu tots i totes, sou uns artistes!!!


VALORS



Una abraçada i molts petonets,
Les mestres de 3er 💙💙💙💙💙



19 comentaris:

  1. Hola sóc el Alex 3-A ja he fet l'activitat de valors i he vist els videos

    ResponElimina
  2. Hola senyoreta Leti, li acabo d'enviar els deures.
    M'ha agradat molt l'activitat de valors.
    Petons
    Arantza

    ResponElimina
  3. Hola soc l'Ares ja ho he fet tot els videos m'han agradat I ara estic amb el dibuix
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Hola soc Marc, Me he sentid molt trist

    ResponElimina
  5. Hola SOC l.asier ja he vist els videos i he contestat les preguntes els videos m.han agradat el del casso del Gerard ja l.habia vist adeu a tots

    ResponElimina
  6. Hola sóc l'Eric Zaragoza ja he fet els deures de valors ADEU!

    ResponElimina
  7. Hola sóc el Biel Pons,
    M'han agradat molt els vídeos.
    Ara faré el dibuix.

    ResponElimina
  8. Hola sóc el Marc Pons.
    Ja he fet les activitats de valors.






























































    ResponElimina
  9. M'agradad el casso d'en Gerar es molt gracios i divertit i molt vunic.

    ResponElimina
  10. Sóc Yerai González i el cas del Gerard m'ha agradat perquè ens hem d'estimar tal com som i amb allò que tenim.Tots som gent extraordinària.
    Moltes gràcies i aviat en tornarem a trobar,petons.

    ResponElimina
  11. soc l´iker arenas els videos m´han agradat molt

    ResponElimina
  12. Hola nens i nenes!! Esteu treballant molt bé i esperem que continueu així! Ens alegra saber les vostres opinions i sobretot que us hagin agradat els videos que us hem passat. Us trobem a faltar!!
    Les senyoretes de 3r

    ResponElimina
  13. Hola sóc l' Èric Negrillo, i m'ha agradat la activitat.

    ResponElimina
  14. Hola sóc el Jofre,a mi els vídeos m'han assemblat els vídeos molt trìstos.

    ResponElimina
  15. Hola sòc la maryam
    Els ejersisis eren
    Divertits i interesants.

    Adeu!🤗

    ResponElimina
  16. Bon día soc la claudia salas. Els videos m'han agradar molt. M' han fet pensar I una mica de pena.

    ResponElimina
  17. Hola soc la Yasmin els videos m'han agradat molt.He apres que tinc que agrair i valorar el que tinc.
    Ens tenim que acceptar tal com som per qué cap persona es millor que un altra per qué tots som iguals.

    ResponElimina
  18. Hola sóc la Sara Ramos, els videos de valors em van agradar sobretot el d'en Gerard, l'altre em va semblar molt trist!👱🏻‍♀️😄

    ResponElimina