dilluns, 20 d’abril del 2020

SETMANA DE SANT JORDI 2020


Hola nens i nenes!!!! 
Sant jordi s'apropa i per tal que pugueu recordar la festa us hem deixat unes manualitats per aquells que les vulguin fer. 
També teniu un poema de la Joana Raspall.



Recordeu: demà és l'últim dia per entregar els dracs! Animeu-vos a participar que el dia de Sant Jordi tindreu una petita sorpresa com a recompensa del vostre esforç.

Encara que aquest any s’ha posposat Sant Jordi al 23 de Juliol, nosaltres no volem desaprofitar l'ocasió de celebrar-lo dues vegades.
 Per això us proposem un seguit de manualitats que podreu escollir entre alguna d’aquestes.
De ben segur que us agradaran.


-  Fer roses amb paper de diari

Com dibuixar una rosa

Fer una rosa amb oueres


I pels privilegiats que tinguin impressora us adjuntem un punt de llibre perquè el pugueu pintar ben bonic.

Descarregar punts de llibre

Les mestres de 3er 💛💗💛💗💛💗💛💗💛


17 comentaris:

  1. Hola soc l' Ernesto, he fet una manualitat. Que es la segona manualitat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ernesto!! Me'n alegro que hagis fet la manualitat i sobretot que hagis passat una bona estona. Molts petons

      Elimina
  2. Hola soc l’Anna i he fet la última manualitat i m’ha sortit molt bé tambié he fet la segona i ere molt fàcil.
    Profes podríais posar més vídeos…;de més manualtats

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna!! Qué bé que les hagis fet i t'hagin agradat!! Molts petons

      Elimina
  3. Hola sóc l'Aroa G. M'ha agradat molt el poema de la Joana Raspall.
    He fet el punt de llibre i he après a dibuixar una rosa.
    Una besito Montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapíssima, m'alegro molt que t'hagin agradat les manualitats i el poema.
      un petó enorme.
      Montse

      Elimina
  4. Hola soc l'Arantza. M'ha agradat molt fer la segona manualitat. Petons adeu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Arantza, estic molt contenta que t'hagin agradat les manualitats.
      Una abraçada i molts petonets.
      Montse

      Elimina
  5. Hola, soc la Adelina. He fet jo també la rosa amb oueres, però una mica diferent perquè no tenim pistola i silicon, també he pintat una rosa. Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Adelina!! Segur que haurà quedat molt bé i has après a fer una rosa amb oueres ben xula. Molts petons

      Elimina
  6. Hola, sóc la Dayana he fet la rosa de paper. M'ha agradat fer la manualitat i m'ha ajudat la meva mare i nos a quedat molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Dayana, segur que t'ha queda't preciosa. Pots animar-te i fer-ne un ramet.
      Petons

      Elimina
  7. Hola sóc la Martina ,he fet amb el meu germà Marc una rosa de Sant Jordi, ens a costat una mica però finalment ens ha quedat molt bé.

    ResponElimina
  8. Enhorabona als germans Ortuño! feu un gran equip.
    Petonets

    ResponElimina
  9. Hola. Sóc la Quima. Nosaltres hem fet en família una rosa amb una ouera

    ResponElimina
  10. Hola. Sóc la Quima. Nosaltres hem fet una rosa en família amb una ouera

    ResponElimina
  11. Hola. Sóc la Quima. Nosaltres hem fet una rosa en família amb una ouera

    ResponElimina